Pepe Mercadal optarà a la secretaria general del PSOE Menorca
L’actual diputat socialista a les Corts espanyoles ha fet pública aquest dilluns la seva voluntat d’ocupar el principal càrrec del partit després del 15è Congrés Insular que es celebrarà el proper 10 de maig

Mercadal a la seu del PSOE Menorca / PSOE M

Maó
Pepe Mercadal anuncia la seva candidatura a la secretaria general del PSOE Menorca.
L’actual diputat socialista a les Corts espanyoles ha fet pública aquest dilluns la seva voluntat d’ocupar el principal càrrec del partit després del 15è Congrés Insular que es celebrarà el proper 10 de maig.
L’anunci de Mercadal arriba després de la renuncia de Susana Mora, que aquest dissabte, durant el Comitè Insular del partit, reunit aquest cap de setmana, també anunciava que no es presentaria a la reelecció. per convocar aquest Congrés com punt d’inflexió i per a obrir una nova etapa dins de la formació.
El calendari de la formació passa ara pel pròxim 3 d'abril, quan s'obrirà el termini per a la presentació de candidatures a la secretaria general, del 4 al 10 d'abril es farà la recollida i la presentació d’avals i l'11 d'abril, la proclamació definitiva en cas que només hi hagi una candidatura. En cas d'haver-hi més d'una candidatura, està previst que es voti el dia 20 d'abril. Paral·lelament, del 17 d'abril al 4 de maig les agrupacions locals s’hauran de reunir per elegir els delegats i delegades que participaran en el 15è Congrés i la remissió d’esmenes a la ponència marc, que coordina Pilar Carbonero.

Edu Cendán
(Menorca, 1980) Titulado en Producción Audiovisual y especializado en Locución radiofónica. Trabaja...




