Sociedad

Unes 650 persones reclamen a Maó el dret a un habitatge digne

Entre les peticions, es demana que els lloguer puguin ser indefinits i que els preus baixin un 50%

Radio Menorca

Maó

Unes 650 persones es van manifestar aquest dissabte a la tarda a Maó per reivindicar un habitatge digne a Menorca.

La manifestació, que s’adheria a les mobilitzacions organitzades a nivell estatal, va ser convocada per la recent creada Coordinadora per l'Habitatge. Els manifestants es van concentrar a la plaça Esplanada, des d'on van emprendre una marxa que va recórrer el centre de la ciutat.

Radio Menorca

Entre participants es podien llegir pancartes demanant que es deixi de fer negoci amb l'habitatge i es van proferir proclames a favor de la baixada dels preus del lloguer i la fi de l'especulació immobiliària.

La marxa va aturar a les places Constitució i Miranda per llegir un manifest davant de l'Ajuntament i la seu de la Delegació del Govern.