Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Prohens reuneix aquest dijous els grups parlamentaris per analitzar l'impacte dels aranzels dels Estats Units

Prohens estarà acompanyada pel conseller d'Economia, Hisenda i Innovació, Antoni Costa, i la consellera de Presidència i Administracions Públiques, Antònia Maria Estarellas

MIQUEL A. BORRÀS (EFE)

Maó

La presidenta del Govern, Marga Prohens, reuneix aquest dijous els portaveus dels grups parlamentaris per analitzar l'impacte dels aranzels dels Estats Units sobre l?economia de les Balears.

Segons ha informat l'Executiu autonòmic, la trobada començarà a partir de les 10.00 hores al Consolat de Mar. Prohens estarà acompanyada pel conseller d'Economia, Hisenda i Innovació, Antoni Costa, i la consellera de Presidència i Administracions Públiques, Antònia Maria Estarellas.

Per part dels grups parlamentaris hi assistiran els portaveus del PP, Sebastià Sagreras, del PSIB, Iago Negueruela i de MÉS per Mallorca, Lluís Apesteguia. Per part de Vox hi assistirà el diputat Sergio Rodríguez.

El grup parlamentari mixt estarà representat pels diputats Josep Castells (Més per Menorca), Cristina Gómez (Unides Podem) i Llorenç Córdoba (Sa Unió de Formentera).

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir