Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

La salvació de l'Hestia passa per guanyar al Gipuzkoa

Javi Zamora crida a l'afició a tornar a omplir Binatufa

L'Hestia va ser molt a prop de guanyar a Sant Sebastià i ara tindrà la oportunitat de tornar una derrota molt dolorosa. / Hestia Menorca

L'Hestia va ser molt a prop de guanyar a Sant Sebastià i ara tindrà la oportunitat de tornar una derrota molt dolorosa.

Maó

L’Hestia Menorca obre aquest dissabte una setmana vital per assegurar la permanència a la Primera FEB. Aquest dissabte a les 19,30 hores, els de Javi Zamora reben a Bintaufa al Gipuzkoa, un equip que només té una victòria més que els menorquins a la classificació. Guanyar aquest matx i el següent, que també seria al Pavelló Menorca deixaria la permanència gairebé tancada.

A destacar que l’equip basc arriba amb un canvi important, l’aler Jesús Carralero podria debutar amb els guipuscoans ja que ha entrat al roster en substitució del lesionat Lucas N’Guessan que juga de pivot.

L’entrenador menorquinista Javi Zamora confia tant en els seus jugadors com en una afició que mai falla i manco davant d’un partit tan important i demana als seguidors de l'Hestia que tornin a omplir el pavelló Menorca.

Jordi Ribera

Jordi Ribera

Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir