La setmana comença amb pluges a Menorca
En concret, s'esperen pluges que poden acumular en una hora fins a 20 mil·límetres de precipitació al sud i llevant de Mallorca, a Menorca i a Eivissa i Formentera

Lluvia en el municipio de Sant Lluís, en Menorca. / DAVID ARQUIMBAU (EFE)

Maó
El Servei d'Emergències 112 activa l‟Índex de Gravetat 0 (IG0) del Pla Meteobal per pluges a totes les Balears, i desactiva l‟IG0 per rissaga a Menorca.
Així mateix, l'Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) a les Balears activarà des de les 21.00 hores d'aquesta jornada els avisos per risc de precipitacions al conjunt de l'arxipèlag, davant la previsió de ruixats forts que poden anar acompanyats de tempestes.
En concret, s'esperen pluges que poden acumular en una hora fins a 20 mil·límetres (mm) de precipitació al sud i llevant de Mallorca, a Menorca i a Eivissa i Formentera.
Cal recordar que l'IG0 s'activa quan es preveu la imminència d'un fenomen meteorològic advers amb perill per a persones i béns i es correspon amb fenòmens adversos locals menors que es poden controlar per mitjà d'una resposta ràpida local sense produir danys.




