Más deportes

L'Avarca ja només pensa en la remuntada a la gran final

Les de Bep Llorens van tenir una millora insuficient al segon partit de la final i tenen un 0-2 en contra

Les dues derrotes a Las Palmas posen la final molt complicada per a l'Avarca però les ciutadellenques mantenen la fe en forçar el cinquè partit. / RFEVB

Maó

L’Avarca de Menorca ja només pensa en remuntar la gran final de la Liga Iberdrola de vòlei femení després de perdre els dos primers partits de la final a la pista d’un Heidelberg que ha estat inexpugnable tota la temporada. Divendres va ser un 3-0 en el que les menorquines només van plantar cara al segon període.

Ahir la derrota va ser per 3-1. Les canàries van dominar de forma clara els dos primers sets 25-13 i 25-19. Va reaccionar l’equip de Bep Llorens i va esgarrapar el tercer parcial 17-25. El quart, va ser molt disputat però es va decantar del costat local per 25-21.

Ara la final es trasllada a Ciutadella on hi haurà un tercer partit dissabte i, si cal, un quart diumenge. L’objectiu és sumar dues victòries, equilibrar la sèrie i forçar un cinquè partit a Las Palmas. A ningú se li escapa que als play off el Heidelberg ha perdut dos partits.

Jordi Ribera

Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí...