Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

L'èxit esportiu obliga a renovar l'Avarca

L'equip patirà vuit baixes respecte al que ha conquerit dos títols aquesta temporada

L'equip renovarà a bona part del planter actual.

L'equip renovarà a bona part del planter actual.

Maó

L’èxit ha passat factura a l’Avarca de Menorca. La bona temporada de l’equip ha fet que altres clubs hagin fet ofertes a la majoria de jugadores de l’equip. Fins a vuit d’elles deixaran Ciutadella en acabar la temporada. Es tracta de Veronika Jandovaa, Veronica Constantini que ja ha acabat la seva cessió, Grecia Castro, Lidia Gómez, Antonela Fortuna, Margó Ribot, Jimena Fernández i Zoí Mavrammatis, tot i que aquesta darrera també interessa a l’Avarca i podria haver algun canvi.

Seguiran la temporada vinent Marina Saucedo, Alba Ortiz, Ivone Martínez, Patricia Rodríguez, Marcella Amaral i Carla Jiménez. A més, ja es coneixen alguns nous fitxatges com les centrals Samira Sulser i Alba Koehler, la receptora argentina Camila Hiruela i una jugadora que arribarà com a figura clau en atac. Es tracta de l'uruguaiana Sofia Neves de 28 anys i 1,80 d'alçada que ha estat la millor atacant de la passada lliga sueca i que ocupa la zona 4.

Andreu Hernández, president de l'Avarca, confia en poder recuperar en uns mesos a Marcella Amaral tot i que no vol que es precipiti a la seva recuperació de cara a tenir-la pels moments importants de la propera temporada.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Entrevista a Andreu Hernández

00:00:0025:07
Descargar
Jordi Ribera

Jordi Ribera

Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir