Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

El Lô Esport tractarà de pujar a Primera Divisió d'atletisme el 8 de juny

Per ara és el segon equip estatal amb més puntuació només per sota del FC Barcelona

L'equip masculí és un dels grans aspirants a pujar a Primera Divisió el proper 8 de juny. / Lô Esport Menorca

L'equip masculí és un dels grans aspirants a pujar a Primera Divisió el proper 8 de juny.

Maó

El Lô Esport Menorca d'atletisme masculí tractarà de pujar a la Primera Divisió el pròxim 8 de juny. En tancar-se el període de marques, els illencs sumen un total de 16.296 punts IAAF el que els situa segons en el rànquing nacional i els consolida d'aquesta manera com un dels referents de la Segona Divisió A després del FC Barcelona, que torna a competir en lliga nacional després de la seva renúncia fa 3 anys.

La fase d'ascens a Primera Divisió, que es disputarà el pròxim 8 de juny en una seu per concretar, serà una cita clau en la qual l'equip menorquí buscarà per tercer any consecutiu ascendir en l'atletisme estatal. En aquest objectiu hi haurà dos llocs que donen dret a pujar entre un total de vuit equips. Cal recordar que l'any passat l'equip menorquí va classificar en quarta posició. Fa dues temporades, en un primer intent, ja va finalitzar setè.

Els clubs participants en la fase d'ascens per ordre de puntuació seran: FC Barcelona, Lô Esport Menorca, Córdoba Patrimonio C.A.C, A.D Sprint, Universdad León Sprint Atletismo, C.A Santiago, CAI Gran Canaria i Andorra At.

D'altra banda, l'equip femení del Lô Esport Menorca amb 12.646 competirà en Segona B. Aquesta puntuació suposa una millora en més de 1.000 punts en relació a la temporada passada. Amb la posició 30, l'equip femení del club escala posicions i es presenta com un equip consolidat en Segona B. També competirà el Cecome Menorca Atletisme femení, que amb 11.124 se situa en la posició 46.

L'equip femení tractarà de pujar a Segona B

L'equip femení tractarà de pujar a Segona B / Lô Esport Menorca

L'equip femení tractarà de pujar a Segona B

L'equip femení tractarà de pujar a Segona B / Lô Esport Menorca

Jordi Ribera

Jordi Ribera

Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir