El Mercadal fitxa a dos defenses
Adrián López i Íker Rodríguez reforçaran els laterals

El nou lateral arriba provinent de l'Alaior. / CE Mercadal

Maó
El CE Mercadal de futbol ha anunciat els seus primers fitxatges de cara a la pròxima temporada en la qual serà l'únic equip menorquí a la Tercera RFEF. Les primeres incorporacions són dos defenses.
El primer és el lateral dret Adrián López que arriba procedent de l'Alaior. El jugador ja es va presentar aquest dimarts de capvespre amb el que és el seu nou club.
Avui dimecres serà el torn del lateral esquerre Íker Rodríguez que arriba del Migjorn després d'haver disputat la lliga de Tercera en aquesta campanya.
Es tracta de les dues primeres incorporacions del conjunt de Sant Martí que enguany tornarà a estar dirigit per Lluís Vidal en la qual serà la seva tercera etapa al capdavant d'aquesta esquadra.

Jordi Ribera
Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...




