Un or i una plata més per a Menorca a Orkney
Avui acaben els Island Games

Nico Vila ja ha sumat tres medalles en aquests Island Games d'Orkney. / IGA Menorca

Maó
Menorca va sumar aquest dijous dues noves medalles als Island Games d’Orkney. L’actuació més destacada del dia va ser la de Nico Vila, que va assolir una espectacular medalla d’or en triple salt amb una marca de 14,94 metres. Amb aquest triomf, Nico suma tres medalles en aquests jocs, una de cada metall: or, plata i bronze, convertint-se en un dels grans noms propis de la delegació.
També va brillar a la mar la regatista Inés Abreu, que va aconseguir la medalla de plata en la classe ILCA 6, després d’una regata molt competida i constant. Es tracta de la tretzena medalla menorquina dels jocs.
La nota amarga de la jornada va ser per a Jaume Bosch a la prova de BTT Cross Country. El ciclista menorquí havia pres el lideratge de la cursa i es trobava en una posició immillorable per lluitar per l’or, però un greu problema mecànic a la bicicleta el va obligar a retirar-se, deixant-lo fora de la lluita per les medalles.
La competició als Island Games acaba aquest divendres on Menorca encara podria sumar alguna medalla més.

La regatista menorquina va sumar una nova medalla de plata. / IGA Menorca

La regatista menorquina va sumar una nova medalla de plata. / IGA Menorca

Jordi Ribera
Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...




