Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Edgar Vicedo arriba a l'Hestia

L'aler de 30 anys té una àmplia experiència a l'ACB i ha estat internacional per Espanya en categoria absoluta

Edgar Vicedo ja sap el que és ser internacional absolut per Espanya.

Edgar Vicedo ja sap el que és ser internacional absolut per Espanya. / LOF-FEB

Edgar Vicedo ja sap el que és ser internacional absolut per Espanya.

Maó

L’Hestia Menorca té un nou jugador. Edgar Vicedo Ayala, aler de 2.03 i 30 anys se suma al club de Bintaufa. El jugador arriba procedent del Covirán Granada però després d’haver passat per molts equips ACB com Estudiantes, Unicaja Màlaga, Bàsquet Fuenlabrada, Monbus Obradoiro i Lenovo Tenerife. També ha estat part de la Selecció espanyola absoluta a les finestres de 2017. La temporada passada, a Granada, va disputar, fins a la seva lesió,16 partits, fent una mitjana de 4,1 punts i 2,9 rebots en 16 minuts de joc per partit.

Precisament, l'haver viscut una temporada incompleta dona un punt de motivació addicional a Vicedo. «Per a mi, fitxar és una oportunitat de tornar a jugar a bàsquet, de tornar a sentir-me jugador i tornar a competir. Porto molt de temps sense fer-ho i tinc moltíssimes ganes. També hi ha l'al·licient que sigui allí en ‘Zamo’, que em va ajudar a decidir-me. Conec bastant bé a l'entrenador. Sé que treu el 100% dels jugadors en tot moment i va ser fàcil decidir-me per anar a Menorca», explica Vicedo.

La connexió del nou aler del Hestia Menorca amb la filosofia del Club queda clara quan se li pregunta per les expectatives de cara a la temporada. «Les expectatives són lluitar, lluitar i donar guerra. Tot això porta un treball i veig més el dia a dia, per a això soc una mica ‘cholista’. Anirem dia dia treballant, donar el 100% i després anar veient on ens posa la competició, tant de bo fer un bon any. Conec també a jugadors com Adams i a d'altres que són allí. Treballarem intensament, a donar-ho tot i, a poc a poc, l'any que ens vagi col·locant on ens mereixem. Esperem que sigui a dalt».

També Javier Zamora apel·la al seu passat comú quan explica «he tingut l'oportunitat d'entrenar-lo durant dues temporades en la meva etapa en Estudiantes a l'ACB i puc dir que és un dels millors professionals amb els quals he tingut l'oportunitat de compartir vestuari». Per a l'entrenador i director esportiu de l'Hestia Menorca, Vicedo és un «jugador amb molta presència física, amb un instint natural pel rebot i una capacitat per a obrir el camp i jugar a camp obert excepcional. Un defensor d'elit i una persona excepcional que omple qualsevol vestuari d'alegria, honestedat i passió pel treball».

Per tot això, l'entrenador confia que «veurem al millor Edgar de la seva carrera esportiva, amb maduresa i amb molta fam per tornar al seu millor nivell. És un luxe comptar amb ell i agraeixo enormement la seva confiança, renunciant a d'altres opcions per venir a aquest projecte».

Jordi Ribera

Jordi Ribera

Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estás escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir