El PP denuncia el retard en la OSP Menorca-Madrid
Encara no es poden comprar els passatges del mes de novembre

Encara no se sap quina aerolínia cobrirà la OSP amb Madrid aquest hivern. / SER Menorca

Maó
El Partit Popular de Menorca denuncia que els illencs encara no poden comprar els passatges d’avió de la OSP amb Madrid per volar a partir de novembre. Pels populars es tracta d’una negligència del Govern central.
El PP apunta que, avui dia, el contracte segueix sense adjudicar-se, la qual cosa impedeix la compra de bitllets a Madrid a partir de l'1 de novembre. Pels populars és una inacció del Ministeri de Transports que, un any més, no té llesta la OSP entre Menorca i Madrid. A més, existeixen seriosos dubtes que el procés d'adjudicació pugui completar-se aquest mes.
El senador per Menorca, el popular Cristóbal Marqués afegeix que aquest és un problema que es repetirà l’any vinent perque la licitació que es farà ara serà només per un any. Això farà que en 12 mesos es repeteixi aquesta situació.
Per evitar-ho, el PP proposa que les adjudicacions tinguin una durada mínima de dos anys.
Marqués ha aprofitat per a recordar que la licitació actual és un error perquè també retalla 10.000 places pel pròxim hivern.

Jordi Ribera
Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...




