Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

El Consell impulsa una nova convocatòria d'ajuts per a la formació en el sector primari

Aquesta convocatòria, corresponent als exercicis 2024 i 2025, compta amb un pressupost màxim de 50.000 € i introdueix novetats importants per adaptar-se a les necessitats actuals del territori

Imagen de las vacas rescatadas / Twitter Emergències 112 Illes Balears

Imagen de las vacas rescatadas

Maó

El Consell Insular ha publicat les bases de la convocatòria dels ajuts per a la formació i els estudis adreçats als sectors agrari, ramader, pesquer, aqüícola i cinegètic de l’illa.

Aquesta convocatòria, corresponent als exercicis 2024 i 2025, compta amb un pressupost màxim de 50.000 € i introdueix novetats importants per adaptar-se a les necessitats actuals del territori. Aquesta línia pretén millorar la capacitació tècnica i el coneixement aplicat dels professionals del sector primari, enfortint el seu paper en la producció alimentària local i fomentant pràctiques sostenibles.

Les activitats subvencionables es divideixen en tres línies principals: Una primera per a la formació i capacitació tècnica, amb uns ajuts de fins a 6.000 € per activitat, amb un màxim de 8.000 € per sol·licitant. La segona és la redacció d’estudis tècnics o científics, amb fins a 8.000 € per projecte. El tercer és la producció de materials tècnics o divulgatius, amb fins a 5.000 € per edició.

Els projectes podran abordar temàtiques com el maneig ramader, la producció vegetal, les pràctiques de pesca i aqüicultura, la gestió cinegètica o la transformació de matèries primeres locals. Les actuacions hauran de dur-se a terme entre l’1 de gener de 2024 i el 31 de desembre de 2025, i les entitats beneficiàries hauran de justificar els projectes com a màxim el 30 de gener de 2026. El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 15 de setembre de 2025.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir