Cap a Ciutadella
Totes les jugadores de l'Avarca presents al Mundial de voleibol de Tailàndia ja són de tornada a casa
Imatge de l'equip espanyol al Mundial de Thailàndia. / RFEVB
Maó
Les jugadores de l’Avarca de Menorca que han participat al mundial de vòlei femení que es disputa a Tailàndia aquests dies ja poden posar rumb a Ciutadella per iniciar els entrenaments el proper dilluns sota les ordres d’en Bep Llorens.
Carla Jiménez (Espanya), Laura Pascua (Colombia), han vist com les seves seleccions han estat eliminades a la fase de grups que ara ha acabat. Totes elles ja estan marxant de Tailàndia.
Pascua i Jiménez tindran uns dies extres de descans i podran incorporar-se divendres de la setmana vinent.
Jordi Ribera
Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí...Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de tot el que passa.