Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

El segon atac a la Flotilla es va produir a una embarcació on viatjava un tripulant menorquí

L'activista de Menorca es trobava de guàrdia just en el moment en que un dron va llençar un artefacte incendiari sobre l'embarcació

Ataque a la embarcación 'Alma' de la Flotilla de la Libertad. / Instagram: @globalsumudflotilla

Ataque a la embarcación 'Alma' de la Flotilla de la Libertad.

Maó

La Global Sumud Flotilla, que pretén dur ajuda humanitària fins a Gaza, va patir durant la passada matinada un segon atac amb drones. A l’embarcació atacada hi viatja un tripulant menorquí que en aquell mateix moment es trobava fent tasques de vigilància.

El vaixell, que estava atracat en aigües de Tunísia i navega sota bandera britànica, va patir danys per foc a la coberta superior, tot i que l’incendi provocat va poder ser extingit en pocs minuts sense provocar danys personals. El tripulant menorquí que es trobava a bord i que, per raons de seguretat no vol revelar el seu nom, explica com van veure un dron de grans dimensions apropar-se fins a l'embarcació i, quan estava a uns 8 metres per sobre d'ells, va deixar caure aquest artefacte incendiari que va explotar al tocar la coberta del vaixell.

El tripulant assegura que tenen por, però que estan més units que mai. A més, assumeix que en un moment o altre seran interceptats per l’exèrcit israelià. Es tracta del segon atac en dos dies consecutius després que aquest dilluns la flotilla denunciés un atac similar contra el vaixell “Family Boat”, de bandera portuguesa i que transportava membres del seu Comitè Directiu.

Edu Cendán

Edu Cendán

(Menorca, 1980) Titulado en Producción Audiovisual y especializado en Locución radiofónica. Trabaja...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir