Francesc Haro Cortés passarà pel quiròfan
El receptor dels Barcelona Uroloki pateix una lesió als lligaments creuats del genoll

Francesc Haro Cortés, agafant la pilota, no ha pogut esquivar el quiròfan. / David Carballal

Maó
Males notícies pel jugador menorquí de futbol americà Francesc Haro Cortés que el proper 30 de setembre haurà de passar pel quiròfan per un problema amb els lligaments creuats del genoll.
El receptor d’Uroloki va patir la lesió en un dels darrers entrenaments de la temporada passada. En un primer moment els metges van optar per un tractament conservador amb sessions de rehabilitació i fisioteràpia però el jugador no ha pogut esquivar finalment el quiròfan.
El maonès es passarà ara uns quants mesos recuperant-se. En no ser un trencament caldrà veure si pot tornar a jugar a la primavera.
Cal recordar que Franc Haro va ser el primer menorquí en anotar un touchdown en un partit oficial de futbol americà. Abans ja havia anotat a les competicions de futbol-flag, sempre amb la samarreta d’Uroloki.

Jordi Ribera
Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...




