El Govern anuncia que les obres del nou Conservatori comencaran a finals de 2026
El projecte de construcció d'aquesta nova infraestructura ha patit diversos retards, amb un canvi d'ubicació i adjudicacions que van quedar desertes

Nova ubicació del Conservatori de Menorca

Maó
El nou Conservatori de Música i Dansa de Menorca es podria començar a construir a finals de 2026. Així ho assegurava el conseller d’Educació, Antoni Vera, en el ple del Parlament d’aquest dimarts.
Vera era interpel·lat per la diputada de Més per Menorca, Joana Gomila, sobre l’estat de les infraestructures educatives de l’illa, assegurant que les propostes de millora que havia fet la seva formació, aprovades a través d’una proposició no de llei, finalment no han estat incloses en l’esborrany d el Pla d’Infraestructures del Govern.
El conseller Vera assegura que en els dos anys de Govern s’han realitzat inversions per un total de 80 milions, 15 d’ells a Menorca, i criticava l'endarreriment d’infraestructures estratègiques, com el Conservatori. El conseller anunciava un concurs d’idees per convertir el nou equipament en un edifici emblemàtic per a Maó.
Finalment, el conseller anunciava també que aquest dimecres es posarà ja la primera pedra del nou poliesportiu de Sant Joan, a l’institut Mari Àngels Cardona de Ciutadella, que va patir importants danys per un cap de fibló al setembre de 2022.

Edu Cendán
(Menorca, 1980) Titulado en Producción audiovisual y especializado en locución radiofónica, tras pasar...




