L'Hestia guanya al Fibwi Palma i renova el títol de campió del trofeu Illes Balears
Fynn Schott ja és jugador menorquinista
Littleson i Lobo van anotar 46 punts entre els dos al partit d'Inca. / Hestia Menorca
Maó
L’Hestia Menorca va revalidar anit el títol de campió del trofeu Illes Balears en vèncer per 74-77 al Fibwi Palma en partit disputat a Inca. Aquest triomf més el que es va aconseguir divendres a Bintaufa sobre el Palmer per 87-80 corona, de nou als de Javi Zamora com el millor equip illenc de pretemporada.
Al partit d’ahir, molt igualat, van destacar dos jugadors menorquinistes. Spencer Littleson va fer 28 punts i Jaume Lobo 18. Van ser estilets en atac que van permetre endur-se el triomf.
L’entrenador de l’Hestia, Javi Zamora, va veure un partit amb dues mitats molt diferents. Als primers 20 minuts van dominar els atacs. Però al descans tot va canviar i llavors es van imposar les defenses impedint un marcador més alt.
Val a dir que l’Hestia va afrontar el partit d’ahir sense Adams Sola, encara recuperant-se d’unes molèsties, i només 9 homes més quan cada club pot tenir fins a 12 fitxes.
A destacar que l’Hestia ja ha confirmat la cessió del jove pivot austríac (19 anys i 203 cm.) procedent del Gran Canària Fynn Schott que reforçarà el joc interior i queda encara una plaça per cobrir.

Jordi Ribera
Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...




