Els treballadors d'Aeroport demanen que el plus de residència s'equipari a Canàries
Ramon Carreras: "Aena acaba de presentar un pla d’inversions als aeroports de 13.000 milions d’euros per la qual cosa entenen que tenen fons suficients per invertir en els seus treballadors"

Imatge d'arxiu d'una mobilització anterior / CCOO

Maó
Els treballadors d’Aena i Enaire de l’Aeroport de Menorca s’han concentrat aquest dimarts per a reclamar que se’ls equipari el plus de residència als dels seus homòlegs de Canàries.
Des del comitè d’empresa lamenten que faci anys que no es revisi aquest complement salarial quan Menorca és l’illa més cara per viure. Això dificulta contractar treballadors necessaris i suplir baixes. També lamenten que Aena i Enaire s’escuden en el fet que els sous estan lligats als Pressupostos Generals de l’estat per no apujar-los, però els treballadors recorden que el Govern balear, amb fons propis, ja ha equiparat aquest complement amb els seus treballadors. Entenen que Aena i Enaire també ho podrien fer.
El portaveu sindical de CCOO a l’Aeroport de Menorca, Ramon Carreras recorda que Aena acaba de presentar un pla d’inversions als aeroports de 13.000 milions d’euros per la qual cosa entenen que tenen fons suficients per invertir en els seus treballadors.




