Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

L'Avarca de Menorca és ambaixador de Balears

El Govern balear va destacar l'equip a la Nit del Turisme celebrada a Formentera

Andreu Hernández, president de l'Avarca, va rebre de mans de Marga Prohens  la distinció com ambaixadors de Balears.

Andreu Hernández, president de l'Avarca, va rebre de mans de Marga Prohens la distinció com ambaixadors de Balears. / CV Ciutadella

Andreu Hernández, president de l'Avarca, va rebre de mans de Marga Prohens  la distinció com ambaixadors de Balears.

Maó

La Nit del Turisme del Govern balear celebrada anit a Formentear va destacar a l’Avarca de Menorca com ambaixador de les illes gràcies als seus destacats èxits esportius. Des de l'Executiu es van remarcar els seus títols, la seva presència a competicions europees i l’organització d’esdeveniments esportius com la Copa de la Reina que atrau a centenars de visitants, dinamitza l’economia local i contribueix a la desestacionalització del turisme.

L’aposta del Club per la base i el vòlei platja fomenta el turisme esportiu i atrau talents joves amb les seves famílies.

Jordi Ribera

Jordi Ribera

Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estás escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir