L'Hestia vol Bintaufa ple per a rebre al Fibwi
L'equip ha preparat tot d'activitats complementàries de cara al primer derbi de la temporada
L'Hestia vol un pavelló ple per a rebre al Fibwi en el primer derbi balear de la temporada. / Hestia Menorca
Maó
L’Hestia jugarà diumenge a Bintaufa a les 12,30 el primer derbi de la temporada a la lliga regular. Serà contra el Fibwi Palma i el club menorquí vol unes grades plenes . Més enllà de l’interès extra que sempre genera un partit contra un equip mallorquí, el club ha preparat vàries activitats per omplir el Pavelló Menorca.
Descubre la nueva app de Cadena SER Te ofrecemos una mejor experiencia de audio y video
DescargarD’entrada es convidarà al matx a esportistes i tècnics d’altres entitats esportives de l’illa. Divendres de capvespre, a les 19,30, diferents membres de l’equip seran a la confluència dels carrers Nou i s’Arravaleta per a parlar amb els aficionats.
Per fer més gran aquesta comunió entre jugadors i seguidors, diumenge, en acabar el partit, es farà un dinar de germanor a Bintaufa.

Jordi Ribera
Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...




