Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

El PSIB insinua que Lafuente té interessos personals en la reforma de la Llei de Ports

La reforma pretén ampliar de 30 a 50 anys les concessions dels clubs nàutics de les illes, però deixa també que les marines privades es puguin beneficiar d’aquestes millores

Juan Manuel Lafuente

Juan Manuel Lafuente

Maó

El ple del Parlament va aprovar aquest dimarts la presa en consideració de la reforma de la llei de ports pactada pel PP i Vox, amb els vots en contra de l’oposició i el PSIB insinuant que el conseller del Mar i Cicle de l'Aigua, Juan Manuel Lafuente, té interessos personals directes en la pròrroga de concessions dels ports.

La reforma pretén ampliar de 30 a 50 anys les concessions dels clubs nàutics de les illes, responent a una demanda històrica de la Federació de Clubs Nàutics, però deixa també que les marines privades es puguin beneficiar d’aquestes millores.

Durant el seu torn de paraula, el diputat socialista Marc Pons, posava en dubte si Lafuente té interessos en la reforma d’aquesta llei, motiu pel qual la modificació no ha sortit del Consell de Govern sinó d’un acord entre PP i Vox. Segons Pons, Lafuente té el 67% de la propietat a on resideix la seu social de l’empresa que gestiona el port d’Addaia, que serà beneficiat per la norma.

Lafuente demanava la paraula en aquell moment per admetre que, efectivament, té accions d'aquesta marina per herència del seu pare, una herència que encara no ha acceptat, però ha negat igualment tenir interessos particulars i es posava a disposició de la resta de grups.

La polèmica va enfadar, i molt, al PP que reclama al PSIB i a Marc Pons que rectifiquin les seves declaracions, demanin disculpes al conseller i evitin que la confrontació política es traslladi a qüestions personals.

Edu Cendán

Edu Cendán

(Menorca, 1980) Titulado en Producción Audiovisual y especializado en Locución radiofónica. Trabaja...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir