Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Consell Insular i IBAVI compren un solar a Alaior per a construir 100 habitatges socials

L’Ajuntament d’Alaior va ser qui va iniciar les primeres gestions per fer possible aquesta operació, amb una reunió directa amb la Sareb per explorar la disponibilitat de les parcel·les, amb una superfície total de prop de 2.800 m²

Redac

Maó

El Consell Insular i l’IBAVI, a proposta de l’Ajuntament d’Alaior, han iniciat la compra d’un nou terreny per a construir habitatge protegit al municipi. El solar, propietat de la Sareb i situat a Es Banyer, es destinarà a la construcció d’un centenar d’habitatges de protecció oficial.

L’Ajuntament d’Alaior va ser qui va iniciar les primeres gestions per fer possible aquesta operació, amb una reunió directa amb la Sareb per explorar la disponibilitat de les parcel·les, amb una superfície total de prop de 2.800 m². Fruit d’aquests primers contactes, el Consell, en col·laboració amb l’IBAVI, ha iniciat ara el procés.

Aquesta actuació s’emmarca dins les polítiques d’habitatge social impulsades pel conjunt d’administracions públiques, i permetrà ampliar el parc d’habitatge públic del municipi, oferint noves oportunitats d’accés a un habitatge digne i assequible per a la ciutadania.

A més, el conveni preveu que una part dels habitatges resultants es destinin a situacions d’urgència habitacional, atenent així persones i famílies en especial situació de necessitat.

Edu Cendán

Edu Cendán

(Menorca, 1980) Titulado en Producción Audiovisual y especializado en Locución radiofónica. Trabaja...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir