Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Ciutadella i ATIB arriben a un acord per poder pagar els tributs per Bizum o targeta

Serà a partir de l'1 de gener quan l'Agència Tributària de Balears assumeixi la gestió i la recaptació dels tributs com l’IBI, l’impost de circulació o altres taxes municipals

Maó

L'Agència Tributària de Balears ha assumit les funcions de recaptació en període voluntari i executiu dels tributs locals de l'Ajuntament de Ciutadella, així com dels expedients sancionadors en matèria de trànsit, seguretat viària i per infraccions d'ordenances municipals.

Aquest dimarts, l'ATIB i l'Ajuntament de Ciutadella presentaven l'acord de col·laboració, que estableix que l'Agència Tributària posa a disposició del consistori els mitjans tècnics, informàtics i organitzatius necessaris per millorar de manera significativa l'eficiència i la qualitat del servei de gestió tributària i recaptatòria, amb l'objectiu d'oferir una atenció més àgil, moderna i propera a la ciutat.

Serà a partir de l'1 de gener quan l'ATIB assumeixi la gestió i la recaptació dels tributs com l’IBI, l’impost de circulació o altres taxes municipals. L'atenció a la ciutadania es farà des d'una nova oficina ubicada al carrer Nou de Juliol, on es podran fer totes les gestions relacionades amb tributs locals i autonòmics, sense necessitat de desplaçar-se a Maó.

A més, els ciutadans podran pagar els tributs municipals de manera presencial, telemàtica o mitjançant banca electrònica, targeta, Bizum o transferència. També s'introdueix el pagament flexible de rebuts, que permet escollir la forma, l'import i el moment de pagament mitjançant el carter virtual disponible al portal electrònic de l'ATIB.

L'ATIB proporcionarà a l'Ajuntament bestretes mensuals a compte de la recaptació prevista, cosa que permetrà millorar la gestió de la tresoreria municipal, reduir les tensions de liquiditat i garantir una gestió econòmica més estable i previsible, en benefici de la planificació financera i, en definitiva, del servei que es presta a la ciutadania.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir