Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

El Govern presenta a les policies locals de Menorca el programa "Festes Segures"

El programa, que ja es va dur a terme de forma experimental durant les darreres festes de Sant Joan a Ciutadella, permet reduir les situacions de risc que es donen a les festes, com poden ser el consum abusiu d’alcohol, el consum de drogues o les agressions sexuals

Maó

El director general d’Emergències i Interior del Govern, Pablo Gárriz, s’ha reunit amb representants de totes les policies locals de Menorca per presentar el programa Festes Segures, una iniciativa impulsada per la Conselleria de Presidència i Administracions Públiques, a través de l’Institut de Seguretat Pública de les Illes Balears, que té com a objectiu prevenir i reduir les situacions de risc derivades de les festes patronals dels municipis.

El programa, que ja es va dur a terme de forma experimental durant les darreres festes de Sant Joan a Ciutadella, permet reduir les situacions de risc que es donen a les festes, com poden ser el consum abusiu d’alcohol, el consum de drogues o les agressions sexuals.

Rafel Covas, director del programa, explica que Festes Segures és un projecte transversal que té, principalment, tres eixos fonamentals de treball: la prevenció, fent feina amb els joves i adolescents, principalment als instituts, a través del programa de policia tutor; la coordinació entre tots els agents i administracions implicades; i en tercer lloc, la formació.

En aquest darrer punt, no només es contempla la formació de policies a l’hora d’actuar i intervenir durant les festes, sinó també la formació o l’assessorament, per exemple, als dispensadors de begudes alcohòliques, que no sempre són professionals de l’hoteleria.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir