Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

El Consell reforça la ITV de Ciutadella

Els retards i les llargues llistes d'espera obliguen el Consell a dur inspectors de Catalunya

ITV a Ciutadella

ITV a Ciutadella

Maó

El departament de Mobilitat del Consell Insular de Menorca insta a l’empresa concessionària del servei a reforçar el personal a les estacions d’Inspecció Tècnica de Vehicles de Maó i Ciutadella amb l’objectiu de millorar el servei i reduir els terminis de cita prèvia.Entre les noves accions, hi figuren la incorporació d’un nou inspector a l’estació de Maó i també i la d’un altre el pròxim 24 de novembre a l’estació de Ciutadella.

Un tercer inspector serà incorporat també a l’estació de Ciutadella la darrera setmana de novembre. Durant les dues properes setmanes (del 17 i del 24 de novembre), es destinaran dos inspectors procedents de Catalunya per reforçar temporalment l’activitat a l’estació de Ciutadella.

Segons el conseller de Mobilitat del Consell Insular, Juan Manuel Delgado, "els nous efectius que s’incorporen tant a Maó com a Ciutadella, juntament amb el reforç temporal previst per a l’estació de Ciutadella, representen un pas important per ampliar la capacitat de treball a Menorca. És una actuació que respon a la necessitat de reforç en la que hem insistit i que contribuirà a millorar el funcionament del servei".

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir