Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

L'AEMET manté aquest dilluns l'alerta per fortes pluges a Menorca i Mallorca

De cara a final de setmana s'esperen fortes ràfagues de vent de tramuntana i una baixada de temperatures que podria deixar les mínimes en només 3 graus

DAVID ARQUIMBAU (EFE)

Maó

L'Agència Estatal de Meteorologia ha activat aquest dilluns l'alerta groga a Mallorca i Menorca per la possibilitat de pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora.

Segons informa l'organisme científic en un comunicat, al sud, el llevant i l'interior de Mallorca les precipitacions intenses es podran produir a partir de les 10 hores.

A Menorca l'avís de risc s'activarà a les 16 hores i a la Serra de Tramuntana, al nord i al nord-est de Mallorca i a Menorca, des de les 18 hores.

De cara a final de setmana, l’AEMET pronostica una baixada forta de les temperatures, amb mínimes de 3 graus a Maó.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir