L'Avarca de Menorca recupera el camí del triomf i la solvència a Alcobendas
Les de Bep Llorens guanyen 0-3 abans de debutar en competició europea

L'Avarca, de blau, va derrotar sense problemes a l'Alcobendas i es queda sol al capdavant de la classificació. / RFEVB

Maó
A la Liga Iberdrola de voleibol femení, l’Avarca de Menorca va tornar a guanyar després de l’ensopegada a Gran Canaria. Les de Bep Llorens es van imposar per 0-3 en un partit plàcid contra el cuer de la classificació, l'Alcobendas. Les illenques van guanyar els parcials 11-25, 14-25 i 20-25.
El domini va ser tal que les madrilenyes només van posar-se per davant al marcador amb el 3-2 del primer set. A la resta de cada parcial les de Menorca sempre van anar pel davant. A destacar que els punts definitius de cada set els va aconseguir Carlota Echávarri.
Un altre aspecte a remarcar son els 8 punts directes des del servei assolits per Samira Sulser, una marca que nos ‘assolia des de feia anys.
La facilitat del matx va permetre que Lllorens donés minuts en pista a Camila Hiruela que tornava així de la seva lesió i va permetre també dosificar a Laura Pascua, que arrossegava molèsties, de cara al debut a la competició europea d’aquesta setmana a Turquia.
El triomf de l'Avarca va anar acompanyat de la derrota del Sant Cugat el que deixa a les de Bep Llorens soles al capdavant de la classificació.

Jordi Ribera
Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...




