Dones Autoorganitzades de Menorca fa una crida a sortir al carrer aquest 25N
La concentració començarà a les 20h davant les portes els Jutjats de Maó i passarà per l’antic Hospital Verge del Toro i la comissaria de Policia Nacional, en un itinerari simbòlic que hauria de fer una dona maltractada


Maó
L’organització de “Dones Autoorganitzades de Menorca” fa una crida a tota la ciutadania a participar en la manifestació que es celebrarà aquest vespre a les 20h a Maó.
La concentració començarà davant les portes els Jutjats de Maó i passarà per l’antic Hospital Verge del Toro i la comissaria de Policia Nacional, en un itinerari simbòlic que hauria de fer una dona maltractada. La marxa acabarà a la plaça Constitució, on es llegirà en nom de totes les dones assassinades.
Es demana als assistents que acudeixin de negre per escenificar un funeral d’Estat per condemnar els assassinats de les 89 dones i nens que han mort per violència masclista des del 25 de novembre de l’any passat.

Edu Cendán
(Menorca, 1980) Titulado en Producción audiovisual y especializado en locución radiofónica, tras pasar...




