Maribel Llufriu assumeix la presidència de la junta local del Partit Popular de Maó
Pedro Pons, Miquel Alzina, Tamara Rotger i Carlos Rotger assumeixen les presidència de les juntes locals de Ferreries, Es Castell, Es Migjorn Gran i Es Mercadal
Premsa PP
Maó
El Partit Popular ha renovat aquest cap de setmana la majoria de les seves juntes locals. Maribel Llufriu ha estat escollida com a nova presidenta de la junta local de Maó, càrrec que assumeix per tornar a revalidar l’alcaldia del municipi.
A Es Castell, Miquel Alzina ha estat elegit president, mentre que la junta local des Migjorn Gran ha escollit a Tamara Rotger. A Ferreries, Pedro Pons revalida el seu càrrec de president. Mentre que as Mercadal, eren Carlos Rotger i Antoni Triay, els dos candidats que es disputaven la presidència, essent Rotger finalment, l’elegit.
Les juntes locals del PP de Ciutadella i Sant Lluís van ser renovades el cap de setmana cap de setmana passat, consolidant a Juana Mari Pons Torres i Loles Tronch al capdavant de les seves respectives formacions. Finalment, al municipi d’Alaior, la junta local va quedar adjudicada a Tiago Reurer.

Edu Cendán
(Menorca, 1980) Titulado en Producción audiovisual y especializado en locución radiofónica, tras pasar...




