Dos detinguts per tràfic de drogues i furt en un habitatge de Ciutadella
Els van detenir a Palma
Policies de Palma i Ciutadella han intervingut en aquesta doble detenció. / Policía Nacional
Maó
La Policia Nacional ha detingut a Palma un home i una dona com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública i d’un furt comesos en un domicili de Ciutadella de Menorca.
Els fets es van iniciar dijous passat, quan un home va trucar al 091 després de tornar d’un viatge i trobar-se al seu pis substàncies estupefaents, presumptament cocaïna, i estris habituals tant per al consum com per a la venda i distribució de droga. Segons va explicar, el material pertanyia a la seva companya de pis i a un amic d’aquesta, que feia diversos dies que s’allotjava a l’habitatge.
El denunciant també havia estat alertat pels veïns de queixes reiterades durant la seva absència, a causa del constant trànsit de persones que entraven al pis i en sortien al cap de pocs minuts.
Un cop al lloc dels fets, agents de Seguretat Ciutadana de la Comissaria Local de Ciutadella van comprovar els indicis i van intervenir 11 grams de cocaïna, així com diversos utensilis relacionats amb el consum i la distribució de la substància. Davant aquests fets, els policies van procedir a la detenció de la dona i del seu acompanyant.
Posteriorment, el propietari de l’habitatge es va desplaçar a comissaria per presentar denúncia, indicant que també li havien sostret 6.700 euros en efectiu que guardava a la seva habitació, motiu pel qual als detinguts se’ls imputa també un delicte de furt.
La Policia Judicial de la Comissaria de Ciutadella s’ha fet càrrec de la investigació per esclarir totalment els fets.
Jordi Ribera
Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí...Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de tot el que passa.