Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Dues noves mínimes pel Club Natació Maó

Marc Carlés i Gorka Abad aniran als campionats autonòmics

El Club Natació Maó segueix fent controls per veure l'evolució dels seus esportistes i quins classifiquen per anar als campionats autonòmics. / CN Maó

El Club Natació Maó segueix fent controls per veure l'evolució dels seus esportistes i quins classifiquen per anar als campionats autonòmics.

Maó

La quarta jornada de competició disputada aquest diumenge a la piscina municipal de Maó ha deixat grans notícies pel Club Natació Maó. El més destacat ha estat la confirmació que dos dels seus nedadors ja han assolit les marques mínimes necessàries per competir als pròxims campionats autonòmics.

Marc Carlés va brillar novament aconseguint els temps exigits en dues proves: els 800 metres lliures i els 100 metres esquena, demostrant un estat de forma excepcional en cada competició. Al seu costat, Gorka Abad va segellar també la seva classificació amb la mínima en la ràpida prova dels 50 metres lliures.

A més d'aquests èxits absoluts, la jornada va evidenciar el potencial de la pedrera maonesa. Els nedadors més joves (8 i 9 anys) van afrontar proves molt exigents amb bons registres, mentre que les nedadores alevines (nascudes el 2014) es van quedar molt a prop de les mínimes per al campionat balear d'estiu.

Jordi Ribera

Jordi Ribera

Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir