Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

L'Alba III és el primer líder de Sa Lliga Hivern que organitza el CM Mahón

Es disputarà a un total de cinc regates que acabaran a l'abril

Imatge de la primera regata de Sa Lliga Hivern.

Imatge de la primera regata de Sa Lliga Hivern.

Maó

La nova edició de Sa Lliga Hivern que organitza el CM Mahón ja té el seu primer líder del 2026. L’Alba III, de Carlos Pons Vidal, es va adjudicar la primera victòria d’una competició que constarà de cinc proves i que es decidirà el mes d’abril. El vencedor es va imposar diumenge per davant de les vuit embarcacions restants que hi van prendre part.

L’Alba III va ser el més ràpid a completar el recorregut proposat pel Comitè, amb sortida davant Cala Pedrera, a Es Castell, i amb rumb cap a l’exterior del port de Maó. L’embarcació de Carlos Pons Vidal va invertir un temps total d’1 hora, 47 minuts i 10 segons, aconseguint un avantatge en temps compensat d’1 minut i 9 segons sobre el Sukita, de Virginia Petrus, i de 5 minuts i 17 segons respecte del Rupit By SETH, de Mireia García.

La pròxima cita serà diumenge 15 de febrer, amb la disputa de la segona prova. El calendari es completarà els dies 1 i 15 de març i el 12 d’abril.

Jordi Ribera

Jordi Ribera

Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir