Air Nostrum llança una promoció per a vols interilles a Balears des de 20 euros anada i tornada
Es podrà viatjar amb aquests preus entre el 3 de març i el 12 de juny de 2026, que és l'última data en què es pot comprar el vol de tornada

Cadena SER

Maó
Air Nostrum llança aquesta mitjanit una campanya promocional de cinc dies per a les rutes interinsulars de les Balears. Els preus comencen a 20 euros per a les connexions entre Mallorca i Eivissa i Menorca, mentre parteixen des de 31 euros per a la connexió entre Eivissa i Menorca amb escala a Palma.
Aquesta promoció té un període de venda de només cinc dies des d'aquesta propera mitjanit fins dilluns 9 de febrer a les 23.59 hores, anuncia l'aerolínia.
Es podrà viatjar amb aquests preus entre el 3 de març i el 12 de juny de 2026, que és l'última data en què es pot comprar el vol de tornada. Les places són limitades. Els bitllets es poden comprar des d'aquesta mitjanit a www.iberia.com i en agències de viatges.
Els no residents també comptaran amb ofertes avantatjoses durant aquests dies de promoció. Els preus en els vols que surten de Mallorca i van a Menorca i Eivissa comencen a 65 euros anada i tornada, mentre que per a la connexió Eivissa-Menorca amb escala a Palma la promoció comença a 109 euros per als no residents.




