Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

El maldecap dels empresaris hotelers: contractar personal de fora

La crisi de l'habitatge porta a molts hotels a cercar habitacions pels seus empleats

Els hotels de Son Bou i de la resta de l'illa tenen problemes per a contractar personal qualificat de fora de l'illa per la crisi de l'habitatge. / SER Menorca

Els hotels de Son Bou i de la resta de l'illa tenen problemes per a contractar personal qualificat de fora de l'illa per la crisi de l'habitatge.

Maó

La propera temporada turística torna a portar un maldecap recorrent als empresaris hotelers, la contractació de personal de fora per a cobrir totes les vacants

La crisi de l’habitatge és un factor que cada cop dificulta més la possibilitat de contractar gent de fora. Això ho saben prou bé els empresaris que, des de fa anys, saben que han d’esforçar-se per atraure clients, però també personal qualificat.

El director de l’hotel Royal Son Bou, Tomeu Janer, té un planter de 225 persones per atendre 252 aparthotels. Ara també ofereixen allotjament per a bona part dels seus empleats. Janer explica que entre el propi hotel i altres instal·lacions poden oferir fins a 100 llits per a treballadors.

El Royal Son Bou, que ha estat guardonat com el tercer millor hotel de turisme familiar d’Espanya, obrirà les seves portes el 25 d’abril i es mantindrà operatiu fins a finals d’octubre, una setmana més que l’any passat. Janer explica que per acabar de tancar el seu equip encara haurà de contractar més gent i ha preparat unes jornades de selecció de personal el 9 i 10 d’abril.

Jordi Ribera

Jordi Ribera

Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir