El Mercadal-Rotlet Molinar ja té data
La federació de futbol es queixa per haver d'assumir la cancel·lació d'activittas esportives
Els jugadors del Mercadal porten molt de temps sense poder cantar gol...perque no poden jugar. / CE Mercadal
Maó
Ja es coneixen dates sobre quan es jugaran els enfrontaments ajornats. El matx contra el Collerense serà el dimecres 4 de març, el del Rotlet Molinar el dimecres 11 de març i queda per decidir quan serà el partit a Eivissa contra el Portmany. També caldrà veure com afecta a l’equip de Sant Martí el fet de jugar dos partits per setmana de forma continuada i si el cansament els afectarà en el rendiment.
Cal recordar que aquests tres partits es van cancel·lar de forma consecutiva. Els dos primers van ser per problemes amb el transport aeri, però el darrer pel mal temps, que va impulsar a la Federació de Futbol de les Illes Balears (FFIB) a ajornar qualsevol matx que impliqués desplaçaments entre illes.
El president de la FFIB Jordi Horrach lamenta la situació del Mercadal de Tercera RFEF que ha vist com li han ajornat aquests tres partits. En aquest sentit però, Horrach es queixa que la Federació hagi d’assumir la cancel·lació de partits pel mal temps ja que l’Administració balear, que té molta més informació sobre el tema, es desentén de la qüestió.
També preferiria disposar d'un servei de transport aeri com el que hi ha a les Canàries i no haver de patir el monopoli que hi ha a Balears i que dificulta el moure's entre illes.
Jordi Ribera
Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí...Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de tot el que passa.