Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Aquest divendres expira l'ultimàtum que el Consell va donar a Certio per normalitzar l'ITV

El nou pla ha d’incloure dades precises sobre el nombre actual de vehicles amb la ITV caducada, el volum d’inspeccions diàries previstes, el nombre d’inspectors operatius i l’actualització de les llistes d’espera

Estació d'ITV a Maó

Estació d'ITV a Maó

Maó

Aquest divendres expira l’ultimàtum que el Consell va tornar a donar a l’empresa Certio, concessionària de les ITV a Menorca, per normalitzar el funcionament del servei i reduir les llistes d’espera.

El departament de Mobilitat va emetre aquest dimecres, un segon requeriment formal a la concessionària després que el passat 19 de febrer ja se l’instàs a aplicar mesures correctores per garantir l’atenció dels usuaris amb cita prèvia en un termini màxim de set dies naturals, tal com estableix el contracte de concessió.

Una vegada analitzada la resposta presentada per l’empresa el 24 de febrer, els serveis tècnics del Consell van concloure que la documentació aportada no incorporava noves actuacions ni assegurava recuperar la normalitat del servei en un mes i mig.

Davant aquesta situació, l’administració insular va requerir novament a la concessionària que presentés, en un termini màxim de dos dies, un pla detallat amb actuacions concretes, justificades i calendaritzades per assolir la normalització del servei.

Aquest pla ha d’incloure dades precises sobre el nombre actual de vehicles amb la ITV caducada, els que la tindran pròximament, el volum d’inspeccions diàries previstes, el nombre d’inspectors operatius i l’actualització constant de les llistes d’espera. Igualment, s’exigeix la implantació d’un sistema d’informació que permeti al Consell fer un seguiment diari del compliment dels objectius.

El departament de Mobilitat ha advertit que, si un cop transcorregut el termini d’un mes i mig fixat en el primer requeriment persisteix l’incompliment, s’iniciaran els tràmits per imposar multes coercitives que podrien arribar als 3.000 euros diaris fins a la normalització efectiva del servei.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir