L'Hestia s'enfonsa a la segona meitat i perd davant Estudiantes 85-78
Els illencs, tot i encaixar un parcial de 19-2, van estar a punt d'empatar a als darrers instants

L'Hestia va ser a prop de guanyar a Madrid, però es va enfonsar a la segona meitat. / Hestia Menorca

Maó
L’Hestia Menorca va perdre al pavelló Magariños en caure davant l’Estudiantes per 85-78. Però va ser un partit molt disputat que va ser una autèntica muntanya rusa d’emocions.
El primer quart va ser de gran igualtat amb un Hestia que plantava cara a un conjunt estudiantil que venia d’encadenar quatre derrotes seguides. Els primers 10 minuts van acabar amb 18-16. Però els de Javi Zamora van millorar en defensa i en atac per a convertir-se en un huracà que a arribar al descans dominant clarament 34-47.
Però aquest domini visitant es va esfondrar a la segona part. Estudiantes, liderat per un Jason Granger que es va posar l’equip a l’esquena va començar a remuntar. Al final del tercer període el marcador ja era 59-65. Estudiantes va veure que podia fer mal i ho va aprofitar amb un parcial de 19-2. Malgrat això, l’Hestia va seguir lluitant i va remuntar fins posar-se a només 2 punts(78-76) gràcies a una defensa en zona, però allà es va acabar tot. Estudiantes va acabar per sentenciar amb el 85-78 final.

Jordi Ribera
Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...




