Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

El ciutadellenc Nicolás Marqués es proclama campió de Balears de MMA

Es va imposar a la categoria sub-17 de fins a 66 kilos

El nou campió balear Nicolás Marqués a l'esquerra de la imatge. / Físics Ciutadella

El nou campió balear Nicolás Marqués a l'esquerra de la imatge.

Maó

Menorca ja té un campió autonòmic en arts marcials mixtes. Dissabte passat es va celebrar a Palma el Campionat de Balears de MMA, i el ciutadellenc Nicolás Marqués Nin representant l’equip Físics Ciutadella i el Club Pro Box de Maó va guanyar en la modalitat d’arts marcials mixtes, categoria sub-17 fins a 66 kilos.

Aquesta disciplina s’ha començat a impartir recentment al club i ja està despertant un gran interès entre els esportistes amants de les arts marcials i els esports de contacte, consolidant-se a poc a poc dins el programa esportiu.

Durant la competició, Nicolás Marqués Nin va demostrar el gran treball realitzat durant els entrenaments, mostrant un alt nivell tècnic i una notable capacitat de domini en tots els aspectes del combat. Es va saber imposar tant en l’striking com en el treball de terra, controlant els tres assalts del combat.

Després d’aquest important resultat en l’àmbit autonòmic, al jove competidor ciutadellenc l’espera ara un nou i exigent repte: el Campionat d’Espanya, que se celebrarà pròximament a la ciutat gallega de Pontevedra.

Jordi Ribera

Jordi Ribera

Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir