Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Emmanuel Wembi demana recuperar sensacions per a tornar a guanyar fora

El pivot reconeix l'impacte de la marxa de McFadden però diu que han de lluitar pels seus objectius siguin els jugadors que siguin

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Entrevista a Emmanuel Wembi

00:00:0011:18
Descargar

Maó

L’Hestia Menorca ha de recuperar sensacions per a tornar a guanyar fora i poder assolir els objectius marcats a l’inici de la temporada. Així ho ha reconegut el pivot Emmanuel Wembi. El jugador nord-americà amb passaport congolès ho diu després de les dues derrotes en els dos darrers desplaçaments a les pistes d’Estudiantes i Fuenlabrada i a punt de viatjar cap a Zamora on jugaran el proper partit. Wembi demana treball per a recuperar el bon joc i l’esperit guanyador que han demostrat al llarg del campionat.

El jugador ha reconegut que el col·lectiu ha notat la marxa de Thad McFadden però que, això no els ha d’impedir aconseguir les metes que s’havien fixat.

Wembi també ha reconegut que, en un equip on molts destaquen la línia exterior, els pivots també juguen. Entén que a tots els agradaria poder-se lluir més, però prefereix sacrificar-se pel bé del col·lectiu i tenir més victòries.

Jordi Ribera

Jordi Ribera

Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir