Detingut un jove de 20 anys per agredir el propietari d'un hotel amb una barra metàl·lica
El jove havia ocupat il·legalment l'establiment hoteler d'una urbanització turística de Ciutadella


Maó
Un home de 20 anys que havia ocupat il·legalment un establiment hoteler de Ciutadella ha estat detingut per la Policia Nacional per un delicte de lesions després d’agredir amb una barra metàl·lica un altre home propietari de l’immoble.
Els fets van tenir lloc aquest dilluns matí a una de les urbanitzacions turístiques de la ciutat de ponent quan el propietari de l’establiment, ara tancat, va acudir-hi després que algú l’hagués advertit que havia estat ocupat. En arribar i trobar el jove es va produir una discussió entre els dos que va acabar amb l’agressió.
Després d’avisar al 091, diverses patrulles de la Policia Nacional es van presentar al lloc dels fets, sol·licitant la presència del serveis sanitaris. Després d'una primera valoració, els sanitaris van considerar traslladar el ferit a l’Hospital Juaneda per a més atenció, atès que es tractava d'un fort traumatisme. Les proves realitzades al centre van confirmar la fractura cranial, per la qual cosa finalment va quedar ingressat en observació. A l’home se li imputa un delicte de violació de domicili.



Edu Cendán
(Menorca, 1980) Titulado en Producción audiovisual y especializado en locución radiofónica, tras pasar...




