Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Arrenca l'Open Menorca d'escacs amb el campió del món

Gukesh Dommaraju, que ja va guanyar dos cops l'Open, disputarà ara el Master Chess

Gukesh Dommaraju, actual campió del món, quan va guanyar l'Open de Menorca.

Gukesh Dommaraju, actual campió del món, quan va guanyar l'Open de Menorca. / Open Chess Menorca

Gukesh Dommaraju, actual campió del món, quan va guanyar l'Open de Menorca.

Maó

Aquest dimarts arrenca la cinquena edició de l'Open Chess Menorca, que fins diumenge reunirà als hotels MarSense Paradise Club i Sagitario Princesa Playa de Son Xoriguer (Ciutadella) 560 escaquistes, entre ells sis dels millors del món. L'actual campió del món, el gran mestre indi Gukesh Dommaraju, serà la gran estrella del Master Chess Menorca, que es disputa en paral·lel.

Gukesh Dommaraju ja es va proclamar vencedor de les dues primeres edicions de l'Open Chess Menorca el 2021 i 2022, i torna ara a l'illa ja coronat com a millor jugador del món, després d'imposar-se al xinès Ding Liren.

També competiran a Menorca els excampions del món Ruslan Ponomariov i Leinier Domínguez, el campió olímpic Pentala Harikrishna o el tres vegades campió del món per edats i top-25 mundial, Nihal Sarin. La competició reparteix més de 60.000 euros en premis en cadascuna de les competicions, l'Open Chess i el Master Chess Menorca.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estás escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir