Més per Menorca força la compareixença al Parlament del conseller Antoni Vera
Vol que expliqui per què no s'han executat o inclòs obres als centres docents de Maó i Ciutadella tot i que la Cambra balear li ho va exigir ara fa un any

El conseller Antoni Vera ha visitat les obres del nou centre integral de FP al port vell de Ciutadella però no es sap si actua també a d'altres escoles s instituts de Llevant i Ponent.

Maó
El conseller Antoni Vera compareixerà aquest dimarts al Ple del Parlament a petició de Més per Menorca per explicar per què encara no s’han executat els acords del Pla d’Infraestructures Educatives aprovats fa un any a Maó i Ciutadella
La diputada econacionalista Joana Gomila denuncia que el termini per complir les millores pactades ja ha expirat. La compareixença que ha demanat se centra en diferents eixos crítics per a la comunitat educativa de l’illa. En primer lloc, Més per Menorca exigeix que la Conselleria executi les reformes urgents en aquells municipis on encara no s’han signat convenis entre el Govern i els ajuntaments, una condició que Gomila considera que no pot ser un fre per a les inversions. Especialment rellevant és la situació de set col·legis de Maó i Ciutadella, com el Pintor Torrent, el Margalida Florit o Sa Graduada, entre d'altres. El Parlament va aprovar que aquests centres s'incloguessin en el Pla d'Infraestructures de manera immediata, però fins ara no s'ha concretat quines actuacions es faran per reduir, per exemple, l'ús de barracons o aules modulars. A més, el conseller Vera haurà de respondre per l’estat de centres clarament obsolets o degradats que necessiten reparacions urgents. Joana Gomila explica el que volen aconseguir amb la compareixença.
Tall...7353
El grup menorquinista busca aclarir si els projectes estan realment garantits o si s’han quedat estancats en un calaix malgrat el mandat de la cambra balear.

Jordi Ribera
Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...




