Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Tres detinguts a Mollerussa per assaltar amb pals la casa de l'exnòvio de la filla a qui acusen de maltractaments

Els fets van passar la nit de dimecres al Palau d'Anglesola, on viu la família del noi

Pla obert on es pot veure la comissaria de Mossos d'Esquadra de Mollerussa, on hi ha detingut un tècnic de mediació comunitària de l'Ajuntament de Mollerussa per corrupció de menors, el 9 de maig de 2019. Foto: ACN

Pla obert on es pot veure la comissaria de Mossos d'Esquadra de Mollerussa, on hi ha detingut un tècnic de mediació comunitària de l'Ajuntament de Mollerussa per corrupció de menors, el 9 de maig de 2019. Foto: ACN

Mollerussa

Els Mossos d'Esquadra van desplegar aquest dijous al vespre a Mollerussa un dispositiu per evitar enfrontaments entre dues famílies d'ètnia gitana. Segons ha pogut saber l'ACN, tres membres d'una d'elles, que viu a Mollerussa, van acabar detinguts, acusats d'amenaces i d'entrar en domicili aliè. Segons la denúncia, els detinguts, 2 dones i 1 home, van entrar dimecres a la nit a casa de l'altra família, al Palau d'Anglesola, acusant al fill de maltractaments contra la seva filla i exnòvia del noi. Van entrar amb pals i van causar desperfectes a l'habitatge i lesions lleus a algunes persones que eren a dins. Els Mossos també van detenir el jove de Mollerussa, de 21 anys, per un delicte de maltractament en l'àmbit de la llar.

Per evitar més enfrontaments entre aquestes dues famílies, els Mossos, amb unitats de l'ARRO, van desplegar un dispositiu dijous al vespre a Mollerussa, on viu la família que va assaltar la casa de l'altra, dimecres al Palau d'Anglesola. Els agents es van trobar amb diversos membres de les dues famílies que es demanaven explicacions mútuament. Finalment es va detenir cinc persones, 2 dones i 3 homes.

Els detinguts tenen entre 21 i 46 anys. A més dels 3 detinguts per amenaces i entrada en domicili aliè i d'un altre detingut per maltractament, els Mossos van detenir un cinquè home per causar greu risc contra la circulació. Tres dels detinguts van quedar en llibertat amb càrrecs després de declarar a comissaria. Els altres dos, un home de 46 anys i el jove de 21 han passat aquest divendres a disposició judicial a Lleida.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir