Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

"El Barça està obligat a vendre patrimoni, no té més remei"

Analitzem l'Assemblea Extraordinària que celebrarà el FC Barcelona amb Albert Roura i Ivan Cabeza

"El Barça està obligat a vendre patrimoni, no té més remei"

"El Barça està obligat a vendre patrimoni, no té més remei"

00:00:0047:23
Descargar

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Barcelona

Al 'Què t'hi Jugues!' hem analitzat l'Assemblea Extraordinària del FC Barcelona que hi haurà aquest dijous per aprovar l'adquisició de fins al 49'9% de BLM per un o més inversors minoritaris i la cessió de fins al 25% dels ingressos pels drets de TV de la Lliga. N'hem parlat amb Albert Roura i Ivan Cabeza, amb qui hem radiografiat també la situació econòmica del club blaugrana.

"Espero poca cosa de l'Assemblea perquè crec que és una mica un despropòsit el que s'està instal·lant en el club. És aquesta idea de tu fes-me confiança a mi, jo no et dono informació i en tot cas ja t'ho explicarem després. Això és poc transparent, poc democràtic i poc fidel al que reflecteixen els estatuts", ha afirmat Roura a SER Catalunya, qui ha afegit que "el que farem dijous és anar venent sobirania. Això és anar despatrimonialitzant el club i anar perdent independència".

Per altra banda, Ivan Cabeza ha afirmat a SER Catalunya que "alguna de les dues palanques per tancar bé l'exercici entrarà abans del 30 de juny" i ha dit també que "probablement serà la dels drets de televisió". "El contracte CVC que va formalitzar la 'Liga Impulso' et serveix com a referència per saber exactament quin contracte hauràs firmat amb cessió de drets audiovisuals. Tot allò que superi el que se'ns oferia amb CVC en principi serà millor acord. Sense cap mena de dubte que el Barça és capaç d'aconseguir un acord millor", ha afegit Cabeza.

A més, Ivan Cabeza també ha parlat sobre la situació del FC Barcelona amb el 'Fair Play' financer. "Ja és molt injust el tracte que ha tingut el Barça en relació al 'Fair Play' financer com per, a sobre, haver de vendre patrimoni per reequilibrar la teva situació i no poder utilitzar-lo, igual que fan els altres clubs, per fitxar jugadors", ha analitzat Cabeza a SER Catalunya, qui ha afegit: "El Barça està obligat a vendre patrimoni i el que farem dijous serà cedir part dels actius que tu tens, del patrimoni que tu tens, però crec que el Barça no té més remei". "El Barça pot revertir la situació i tornar a reequilibrar la seva situació econòmica venent part dels seus actius: o futbolistes o patrimoni en aquest cas", ha sentenciat.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir