Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Es desferma l'alegria a Girona per l'ascens del bàsquet i el futbol a primera

Jugadors i cos tècnic dels dos equips han sortit als carrers de la ciutat a celebrar la victòria

Celebració dels ascensos del Girona a la Plaça del Vi / Berta Artigas Fontàs

Celebració dels ascensos del Girona a la Plaça del Vi

Girona

Girona va sortit al carrer per rebre els jugadors i el cos tècnic del Girona FC i del Bàsquet Girona després que diumenge els dos equips aconseguissin ascendir a Primera Divisió i a la Lliga ACB, respectivament, amb només unes hores de diferència.

La celebració va començar a quarts de set de la tarda, quan la rua del Girona FC va sortir des de l'Estadi de Montilivi. La comitiva del Girona FC es va desplaçar fins a Fontajau, on va recollir a l'equip del Bàsquet Girona i, conjuntament, van acostar-se fins a la Plaça del Vi i es van adreçar a la multitud des del balcó de l'Ajuntament.

Els principals protagonistes van anar agafant el micròfon per adreçar-se als aficionats. Els més aclamats van ser l'entrenador del Girona, Míchel, el capità de l'equip, Cristhian Stuani i el president i jugador del Bàsquet Girona, Marc Gasol.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir