Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

"El Barça s'ha de regenerar per tornar a construir"

Al 'Què t'hi Jugues!' analitzem el projecte del FC Barcelona femení amb Laia Bonals i Jordi Ferron

"El Barça s'ha de regenerar per tornar a construir"

"El Barça s'ha de regenerar per tornar a construir"

00:00:0010:54
Descargar

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Barcelona

Aquest matí al 'Què t'hi Jugues!' hem analitzat el projecte del FC Barcelona femení de cara a la propera temporada amb Jordi Ferron i Laia Bonals. De moment aquest estiu el club blaugrana ha fitxat a Lucy Bronze, Nuria Rábano, Geyse Ferreira i torna també Laia Codina, i han sortit Leila Ouahabi, Jennifer Hermoso, Lieke Martens i Melanie Serrano, que es retira. "És un estiu molt important pel Barça. És regenerar per tornar a construir perquè després de Torí el cop va ser molt dur", ha afirmat Laia Bonals, qui ha afegit que "les jugadores que han arribat és per posar pressió també a les que ja estan aquí i donar competència".

A més, tant Laia Bonals com Jordi Ferron han coincidit en què el Barça necessitava un 9. "Hi ha posicions que s'havien de renovar. Estava clar que a la posició de 9 s'havia de buscar un nou fitxatge. Tenim clar que Markel Zubizarreta treballa molt bé i molt discretament. Sempre ha fet bons moviments de fitxatges", ha destacat Ferron i Bonals ha afegit: "el Barça necessitava una 9. Oshoala és molt bona jugadora, però moltes vegades és una moneda a l'aire. Al Barça li falta gol".

"Crec que Lieke aportava molta qualitat i profunditat, el seu lloc és el que més em preocupa, crec que és el que falta encara per cobrir", ha analitzat Laia Bonals sobre una de les jugadores que surt del FC Barcelona, Lieke Martens. "Jo sóc molt de Mariona. Crec que Lieke és una gran jugadora i ha fet una molt bona última temporada, però crec que és una jugadora que té un màrqueting molt més gran del que el seu rendiment", ha opinat Ferron a SER Catalunya.

Finalment Laia Bonals ha destacat que ara mateix el Barça "és més potent que la temporada passada, però crec que el punt físic encara s'ha de millorar". "Hi ha jugadores que han de reservar-se. No pot ser que el Barça arribi a la final de la Champions així, que estaven totes foses", ha sentenciat al 'Què t'hi Jugues!'.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir