Última hora

FRANCIA Detenido el hombre que amenazaba con inmolarse en el consulado de Irán en París

Què t'hi jugues!
Fútbol

Miguel Ángel Ramírez: "Ya no hay compromiso con el Barça por Moleiro, no puedo esperar más"

Al 'Què t'hi jugues!' parlem amb el president de la UD Las Palmas sobre les negociacions que ha mantingut amb el FC Barcelona pel jove Alberto Moleiro

Miguel Ángel Ramírez: "Ya no hay compromiso con el Barça por Moleiro, no puedo esperar más"

Barcelona

Al 'Què t'hi Jugues!' hem parlat amb el president de la UD Las Palmas Miguel Ángel Ramírez, qui ha reconegut una reunió amb Mateu Alemany per tractar el fitxatge d'Alberto Moleiro, és una de les promeses amb més futur del futbol espanyol. Malgrat haver reconegut un pacte previ per Moleiro, el màxim dirigent del conjunt canari ha admès que ara tot ha quedat en res: "Tenía un compromiso con el Barça que se ha roto. El Barça necesita tiempo porque ahora el Fair Play no le permite ficharlo, y yo tengo la presión de otros equipos que quieren al futbolista". Ramírez ha confessat que Moleiro té ofertes de clubs espanyols i estrangers per marxar de Las Palmas.

Si el Barça vol fitxar Moleiro un cop activi la segona palanca i tingui llibertat econòmica, Ramírez es mostra obert a reprendre les negociacions: "Si todavía está disponible, no tengo inconveniente en retomar las conversaciones". "Ahora tengo otras posibilidades y no tengo la necesidad de esperar a que el Barça se decida".

Ramírez també ha explicat que el club canari continua ingressant diners del Barça pels variables que es van pactar amb el fitxatge de Pedri: "Ya hemos cobrado unos 20-21 millones, y esta próxima temporada serán cinco más".

Sobre la possible incorporació de Cesc Fàbregas al club canari, el president ha confirmat que finalment no jugarà a Las Palmas: "Llevamos tres semanas hablando, pero sus prioridades son otras. Se ha comportado como un caballero, fue muy claro conmigo. Quiere ir a un equipo con el que pueda vincularse cuando se retire", explica Ramírez justificant la negativa del futbolista d'Arenys de Mar, tot i que el català valorés l'opció per raons esportives.