Míchel Sánchez: "Encara estem lluny del Girona que vull"
El tècnic i la plantila buscaran la segona victòria de la temporada davant el Valladolid

Míchel Sánchez a la roda de premsa prèvia al partit davant el Valladolid / Nil Solá

El tècnic del Girona Míchel Sánchez ha comparegut davant els mitjans de comunicació aquest dijous al migdia per analitzar el moment de l'equip i detallar quines seran les claus per al matx que disputaran demà els seus davant el Valladolid, al matx que obrirà la cinquena jornada de la Lliga Santander i en què els gironins esperen aconseguir "un triomf que ens ompli de confiança"
Tres punts importants, no vitals: “No són tres punts més importants que els que jugarem la setmana que ve. Som a Primera Divisió i tots els partits són tres punts. És una realitat que volem guanyar a casa i davant la nostra gent per continuar creixent , però el rival és el menys important", va apuntar el madrileny.
El Valladolid i el calendari: “Són un equip que vol tenir la pilota i els migcampistes de la qual són molt dinàmics i amb bona arribada. Haurem de fer un gran partit per poder guanyar-los. La clau estarà a ser equilibrats en atac i en defensa per poder tenir les nostres opcions. S'han reforçat bé i és una incògnita saber com estaran físicament els seus darrers fitxatges”. Pel que fa a les més de 50 hores de diferència de descans que haurà tingut el seu equip respecte al rival, el tècnic del Girona ho va deixar clar. “Dependrà molt de la pretemporada que hagin tingut i dels jugadors que hagin pogut utilitzar. No obstant ara els equips ja van agafant la forma amb la majoria dels seus futbolistes. A nosaltres ens va agafar encara més al principi i ens va condicionar molt.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Prèvia de Míchel del Girona - Valladolid
L'equip: “Encara estem molt lluny del que vull del meu equip, però hi ha coses que m'agraden. La sensació que tinc a veure els partits del meu equip és que som compactes i que estem tenint més equilibri. Encara que hàgim rebut gol a totes les jornades estem per sota a la mitjana de tirs rebuts. En atac hem d'arribar més i si cal xutar 20 vegades perquè arribin els resultats ho haurem de fer”.
Samu Saiz: "Samu està disponible i això vol dir que pot ser titular perfectament. Aquesta temporada ja ho ha estat i la passada també ho va ser moltes vegades. No vull donar més pistes, però a l'hora d'escollir l'alineació ho fem pensant en els 95 minuts que dura el partit”.
Toni Villa: "No he parlat amb ell d'aquesta situació concreta, però el que sí que sé és que està completament integrat a l'equip i que amb molt poc temps ens ha demostrat que és molt intel·ligent i ens aportarà molt. No tinc dubtes que serà un partit especial per a ell, però està centrat al Girona"




