David Canal (Grup de Defensa del Ter): "En aquest país hi ha impunitat per emmerdar-ho tot i que ningú se'n faci càrrec"
El Grup de Defensa del Ter recull en un mapa 220 agressions ambientals a la conca del Ter registrades els últims 30 anys

Mapa d'agressions al medi ambient a la conca del Ter. / GDF

Girona
El Grup de Defensa del Ter (GDT) denuncia que després de denunciar 220 presumptes delictes ambientals ocorreguts a la conca del Ter els últims 30 anys només dos han acabat amb algun tipus de condemna o sanció.
Per fer-ho evident, l'entitat ha recopilat totes aquestes denúncies en un mapa que, lamenten, seguirà creixent. Hi ha aspectes relacionats amb la indústria -que ara van a menys-, granges, rius i rieres o purins -que van a més- entre d'altres. La majoria d'infraccions es concentren a Osona i el Lluçanès però al mapa també hi apareixen el Ripollès, la Garrotxa o el Baix Empordà.
Podeu escoltar l'entrevista a David Canal, portaveu del GDT.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
David Canal, Grup de Defensa del Ter




